Zespół Muzyki Narodów Słowiańskich "bałałajki"

Inauguracja roku akademickiego

Uroczysta Inauguracja Roku Akademickiego 2025/2026 na Wydziale Biologii i Ochrony Środowiska UŁ

Wypełniona entuzjazmem aula powitała nowych studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego! Uroczysta inauguracja roku akademickiego 2025/2026 odbyła się 30 września w ciepłej…

01 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
Martin Hinton

PRIMA: Procedury Interpretacji Argumentacji Multimodalnej (PRIMA)

Niniejszy projekt skupia się na badaniu, jak interpretować argumenty, gdy nie są one wyrażone wyłącznie słowami, ale raczej obrazami, dźwiękami, filmami lub dowolną ich kombinacją. Aby klasyfikować i…

01 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Wydział Filologiczny

Wykład ogólny - Humanizm i jego pytania. Duchowa wspólnota Europy - dr Adam Raszewski

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

01 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet

Sekcja kinematografia światowa - Samotny pisarz zakochuje się w systemie operacyjnym - dr Tamara Skalska

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

01 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet
Aula podczas inauguracji

Za nami inauguracja roku akademickiego 2025/2026!

Przedstawiciele władz uniwersyteckich, Kolegium Dziekańskie, reprezentanci władz miasta i łódzkich uczelni, goście ze świata biznesu oraz licznie zgromadzeni w Auli im. Profesora J. Zieleniewskiego…

01 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Wydział Zarządzania

Sekcja historyczna - Emigracyjne losy Wandy Pełczyńskiej - prof. dr hab. Marta Sikorska

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

01 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet

Numer telefonu/Phone number: +48 537 231 666; +48 604 716 932

E-mail: anna.rollova@adm.uni.lodz.pl; sobolczyk@interia.pl    

Więcej informacji/More Informations:  

Facebook: www.facebook.com/Balalajki/  

Instagram: www.instagram.com/balalajkizespol/   

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR