Zespół Muzyki Narodów Słowiańskich "bałałajki"

Sekcja nowe technologie - Zdjęcia w sieci. Jak zrobić i zarządzać własnymi albumami

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

 

13 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet

Sekcja wiedzy o teatrze - O szkockim teatrze słów kilka: od dramatu do festiwalu - mgr Maria Sławińska

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

 

13 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet
Róże

Życzenia

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej składamy wszystkim pracownikom naszego Liceum życzenia radości, zdrowia, satysfakcji z pracy oraz wielu sukcesów. 

Z serdecznymi pozdrowieniami 

13 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet

Sekcja biologiczno-medyczna - Od opium do polypil–terapia skojarzona - prof. dr hab. n.med. Andrzej Stańczak

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

 

13 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet

Sekcja historii sztuki - Rzeźba współczesna z Tanzanii na przykładzie artystów z Ludu Makonde - dr Zofia Potakowska

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

 

13 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet

Sekcja językoznawstwa - Metody oceny neologizmów. Czy każdy może tworzyć nowe słowa

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

 

13 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet

Sekcja poznaj łódzkie muzea - Lapidarium detalu architektonicznego - Al. Kościuszki 19

Zajęcia w ramach działalności ŁUTW

 

13 października 2025 | Wydarzenia
Kategoria: Uniwersytet
logotyp

Mgr Agata Głaz - zmiana konsultacji

Informujemy, że wyjątkowo w tym tygodniu konsultacje z mgr Agatą Głaz odbędą się we wtorek 14.10.2025 r. o godz. 9:00.

13 października 2025 | Aktualności
Kategoria: Wydział Filologiczny

Numer telefonu/Phone number: +48 537 231 666; +48 604 716 932

E-mail: anna.rollova@adm.uni.lodz.pl; sobolczyk@interia.pl    

Więcej informacji/More Informations:  

Facebook: www.facebook.com/Balalajki/  

Instagram: www.instagram.com/balalajkizespol/   

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR